Politică de retur

>
Politică de retur

Politica de returnare

În decurs de 30 de zile de la livrarea produsului, aveți posibilitatea de a-l returna, numai în condițiile în care produsul nu prezintă urme de deteriorare. Produsele pot fi returnate numai prin intermediul DPD și trebuie însoțite de factura de achiziție pentru a fi schimbate în cazul în care nu sunteți mulțumit de acestea.

Produsele comandate care prezintă defecte de fabricație pot fi trimise la sediul nostru prin intermediul unei firme de curierat rapid (costurile cu transportul fiind suportate integral de Global Paracord) . Acestea vor fi schimbate cu alte produse identice sau alte produse de aceeași valoare.

Produsele comandate greșit (mărimi greșite) pot fi schimbate cu alte produse identice dar de mărimi diferite sau cu alte produse similare de aceeași valoare în intervalul de 30 de zile de la achiziționare, însă, în acest caz, clientul va suporta costul tranportului tur-retur integral.

Nu se pot returna:

– produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii;

– produsele care nu mai au facture;

– produsele care au depasit termenul de garantie de 30 zile

– produsele deteriorate (altele decat cele din fabricatie)

În acest caz, politica de rambursare a banilor nu va fi aplicată, urmând ca produsul să fie expediat cumpărătorului pe cheltuiala acestuia (livrare cu ramburs).

Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client/cumpărător. Pentru motive justificate vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, vânzătorul își rezervă dreptul de a cere clienților/cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul site-ului.

Plasarea unei comenzi și refuzul nejustificat de a ridica comanda constituie infracțiune conform articolului 215 din Codul Penal iar vânzătorul își rezervă dreptul de a acționa în instanță cumpărătorul până la recuperarea prejudiciul creeat.

Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor specifice ale cumpărătorului.

Incepe sa scrii si tasta Enter ca sa cauti

Cosul de Cumparaturi

Niciun produs în coș.