1.Notă de cumpărare

Pentru a evita problemele post-vânzare, vă rugam să acordaţi atenţie tuturor informaţiilor oferite fiecărei brăţari: mărime, culoare, tip de ambalare etc.
Înainte de cumpărare, vă rugăm să alegeţi mărimea brăţărilor după ce aţi parcurs ghidul nostru de măsurare click aici

Nu alegeţi mărimea unei brăţări fără a măsura încheietura mâinii, orientandu-vă după lungimea brăţarilor altor firme sau ceasuri!

Toate produsele sunt comercializate aşa cum apar în fotografiile de prezentare însa din motive ce nu pot fi controlate (lumina artificială vs lumina naturală, displayul de pe care este vizualizat produsul, cadrul în care este fotografiat) pot exista unele diferenţe de culoare.

Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

2.Utilizarea site-ului

Site-ul www.globalparacord.ro, denumit in continuare si “Global Paracord”, este deţinut şi administrat de  societatea GREENZONE CONULTING S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: adresă sediu social Sibiu, Strada Semaforului, nr 16, ap 20, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Sibiu sub nr J32/588/2019 , cod unic de înregistrare 40689878, NG Bank N.V. Amsterdam – Sucursala Sibiu, IBAN: RO25INGB0000999908890899.

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.globalparacord.ro implică citirea, întelegerea şi acceptarea termenilor şi condiţiilor de mai jos. Pentru a fi informat despre toate condiţiile de utilizare ale acestui site, vă rugam sa parcurgeţi toate sectiunile urmatoare.

S.C. GREENZONE CONSULTING S.R.L. işi rezervă dreptul de a aduce modificări şi actualizări ale site-ului si ale acestor termeni şi condiţii, precum şi ale ofertei, fară o notificare prealabilă şi fară precizarea motivelor. S.C. GREENZONE CONSULTING S.R.L.  işi rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afisare care pot surveni în urma unor greseli de redactare, lipsa de acurateţe sau erori ale produselor software, fară a anunţa în prealabil.

Continuarea utilizării site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

3.Politica de returnare

În decurs de 30 de zile de la livrarea produsului, aveți posibilitatea de a-l returna, numai în condițiile în care produsul nu prezintă urme de deteriorare. Produsele pot fi returnate numai prin intermediul DPD și trebuie însoțite de factura de achiziție pentru a fi schimbate în cazul în care nu sunteți mulțumit de acestea.

Produsele comandate care prezintă defecte de fabricație pot fi trimise la sediul nostru prin intermediul unei firme de curierat rapid (costurile cu transportul fiind suportate integral de Global Paracord) . Acestea vor fi schimbate cu alte produse identice sau alte produse de aceeași valoare.

Produsele comandate greșit (mărimi greșite) pot fi schimbate cu alte produse identice dar de mărimi diferite sau cu alte produse similare de aceeași valoare în intervalul de 30 de zile de la achiziționare, însă, în acest caz, clientul va suporta costul tranportului tur-retur integral.

Nu se pot returna:

– produsele comandate în mod expres la cererea cumpărătorului și care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii;

– produsele care nu mai au facture;

– produsele care au depasit termenul de garantie de 30 zile

– produsele deteriorate (altele decat cele din fabricatie)

În acest caz, politica de rambursare a banilor nu va fi aplicată, urmând ca produsul să fie expediat cumpărătorului pe cheltuiala acestuia (livrare cu ramburs).

Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client/cumpărător. Pentru motive justificate vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, vânzătorul își rezervă dreptul de a cere clienților/cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul site-ului.

Plasarea unei comenzi și refuzul nejustificat de a ridica comanda constituie infracțiune conform articolului 215 din Codul Penal iar vânzătorul își rezervă dreptul de a acționa în instanță cumpărătorul până la recuperarea prejudiciul creeat.

Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor specifice ale cumpărătorului.

 

4.Comanda si plata

Prin finalizarea comenzii, clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale şi corecte. Global Paracord nu este responsabil pentru eventuale daune survenite ca efect al completării eronate a datelor din comandă (intarzieri de livrare a coletelor). În acest context, toate taxele de transport pentru retrimiterea comenzii vor fi suportate de client.

Odată finalizată comandă, utilizatorul şi-a dat acordul sa fie contactat prin mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) îin vederea confirmării comenzii.

Global Paracord işi rezervă dreptul de a refuza şi anula o comandă, cu notifcarea prealabilă a clientului, fară a fi trasă la raspundere, fară a i se pretinde daune, şi faraă a exista obligaţii intre parti, in urmatoarele cazuri:

– în cazul in care plata online nu s-a confirmat

– în comandă nu sunt specificate datele corecte, ori sunt incomplete

– clientul a mai facut comenzi pe site-ul Global Paracord pe care le-a refuzat uleterior

Plata se poate face:

– in numerar, la livrare (sistem ramburs).

– online, prin card. Procesatorul nostru de plati este Mobil Pay – Netopia.

5.Renuntarea la cumpărare

Conform legislației în vigoare, renuntarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur.

Politica de rambursare a banilor este de 14 de zile.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil).

Pentru orice conflict aparut intre SC. GREENZONE CONSULTING S.R.L. şi clienţii săi se va căuta o rezolvare pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiul va fi soluţionat de către instanta judecatorească pe a cărei rază teritorială se afla sediul SC. GREENZONE CONSULTING S.R.L.

6.Garanția acordată

Societatea acordă garanție de 30 de zile pentru toate produsele comercializate cu condiția ca defectele produselor livrate să se datoreze erorilor de fabricație sau deficienței materialelor.

Se exclud din categoria produselor pentru care se acordă garanție, acelea:

– cu defecte apărute în urma utilizării necorespunzătoare;

– produsele care au fost modificate;

Defectele care intra sub incidența garanției – determinate și evaluate de societatea noastră – vor fi astfel corectate: produsele vor fi fie reparate și livrate gratuit, fie înlocuite cu un produs echivalent perfect funcțional. Asigurarea aspectelor legate de garanție nu presupune prelungirea sau reînoirea perioadei de garanție pentru produsul în cauză.

7.Drepturile de proprietate; Drepturile de proprietate asupra produselor livrate

Până la plata prin ramburs a comenzii livrate, clientul nu poate pretinde că produsul îi aparține cu drept de proprietate, și nici nu îl poate oferta terților.

Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de vânzător, includerea oricărui conținut în afara site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al vânzătorului asupra conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.

Este interzisă orice utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care îl însoțeste, în cazul în care acesta există.

8.Expediţie, livrare, costuri de transport

Livrarea comenzilor se realizează prin intermediul firmei de curierat DPD în în termen de 1-3 zile lucrătoare.

Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari sau egale cu 120 lei, altfel transportul are taxa de 19 lei.

In funcţie de destinaţie, greutatea şi marimea coletului, la aceasta sumă mai pot fi adaugate costurile aferente stabilite de curier. Tarifele de transport sunt stabilite de către firmele de curierat şi pot fi achitate la DESTINATIE (de către client) sau la EXPEDITIE (caz in care costurile de transport se vor adauga la valoarea facturii; aceasta metodă prezintă avantajul reducerii costurilor de transport, în baza contractelor incheiate intre S.C. GREENZONE CONSULTING S.R.L. si firma de curierat cu care colaboreaza).

Lista completa a localitatilor din aria de acoperire a firmelor de curierat o puteti gasi in linkurile urmatoare: https://www.dpd.com/ro/home/expediere.

Global Paracord îşi rezervă dreptul de a refuza expedierea comenzilor către localitati aflate la mai mult de 25 km de cel mai apropiat sediu DPD.

9.Exonerare de răspunderi

Specificațiile tehnice și prețurile produselor prezentate în acest site sunt informative și pot fi schimbate fără o notificare în prealabil (cu excepția cazului în care ați efectuat deja o comadă online care a fost achitată prin card bancar, iar aceasta a fost verificată și confirmată telefonic de un operator al societății noastre).

Societatea nostră nu garantează că informațiile legate de produsele cuprinse în acest site nu sunt fără erori. Imaginile prezentate sunt cu titlu informativ, produsele efectiv livrate putând prezenta mici diferențe în ceea ce privește culoarea, aspectul, design-ul cuiului sistemelor de prindere cu cheie, ș.a. datorită faptului că sunt lucrate manual și nu produse în serie.

Prin realizarea actului comercial cumpărătorul își asumă faptul ca este de acord cu Termenii si conditiile de mai sus, în caz contrar Global Paracord neputând realiza expedițiile comenzilor catre clienti.

Totodată Global Paracord isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii si de a refuza trimiterea comenzilor catre anumiți clienti din cauze obiective (clienti recalcitranti, clienti care nu au un limbaj sau conduita adecvate, clienti care nu au un comportament civilizat sau au un istoric care împiedică realizarea actului comercial, etc.)

Incepe sa scrii si tasta Enter ca sa cauti

Cosul de Cumparaturi

Niciun produs în coș.